Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem, nie pokazuj więcej

Praca eRekrutacja Testy osobowości Kompetencje

JOBFITTER Sp. z o.o. - właściciel serwisu psychologiczno-rekrutacyjnego JOBFITTER, oferującego innowacyjne rozwiązania rekrutacyjne, wspierające pracodawców w skutecznym pozyskiwaniu kandydatów. W obszarze działalności firmy znajduje się serwis rekrutacyjny, system zarządzania rekrutacjami, diagnoza pracowników oraz inne projekty internetowe.

Artykuły

Rozwiń swoje kompetencje zawodowe

Małgorzata Oświata Akademia Leona Koźmińskiego

Kariera i rozwój
artykuł poradniczy

O powodzeniu organizacji w coraz większym stopniu decyduje czynnik ludzki. Jednocześnie, niestabilna sytuacja na rynku pracy wymusza ciągłą rotację pracowników. Aby skutecznie zarządzać najcenniejszym zasobem każdej firmy - ludźmi, dobry menedżer powinien znać nie tylko swoje mocne strony, ale i kompetencje zespołu, którym kieruje.
Czytaj więcej

Czasem słońce, czasem deszcz - blaski i cienie pracy przedstawiciela handlowego

Anna Włudarczyk

Specyfika branży/zawodu
artykuł poradniczy

Handlowiec jest kołem zamachowym każdej firmy, dzięki niemu firma produkuje lub realizuje swoje usługi. Często hołubiony przez szefów, nie ma jednak najłatwiejszego życia zawodowego.      
Czytaj więcej

Poradniki

Taniec Iksa z Igrekiem

Katarzyna Brachowska–Przeniosło

Trendy w branży
poradnik

fot. Thomas Pajot - FotoliaPoradnik ma pomóc reprezentantom różnych pokoleń na rynku pracy (w szczególności tzw. Iksom i Igrekom) w budowaniu dobrych relacji zawodowych. Wyjaśnia mechanizmy zmian pokoleniowych na rynku pracy, przestrzega przed uproszczonym wzajemnym postrzeganiem. Wszelkie klasyfikacje są bowiem obarczone grzechem uproszczenia i zubażają różnorodność świata. Mimo to nie potrafimy bez nich żyć, przede wszystkim dlatego, że pozwalają „chodzić na skróty”. ...
Czytaj więcej

Raporty

Pecunia non olet, szczególnie w banku - zarobki w branży finansowej

Anna Włudarczyk

Wynagrodzenia i motywatory
raport rynkowy

Firmy doradcze i rekrutacyjne twierdzą, że finansiści nie muszą martwić się o swoją przyszłość zawodową. Mimo, kryzysu, który spustoszył rynki finansowe, zapotrzebowanie na usługi finansowe jest i nadal będzie bardzo duże.    
Czytaj więcej

Prezes to ma klawe życie - zarobki prezesów i menedżerów wyższego szczebla zarządzania

Anna Włudarczyk

Wynagrodzenie i motywatory
raport rynkowy

W powszechnej świadomości ciągle funkcjonuje stereotyp prezesa i dyrektora w luksusowym służbowym samochodzie, z piękną sekretarką i eleganckim gabinetem. Oczywiście jest to udziałem wielu z nich, ale jak wskazują raporty wynagrodzeń, nie wszystkich.  
Czytaj więcej

Sprzedajesz – zarabiasz, nie sprzedajesz.... - od czego zależy wynagrodzenie przedstawiciela handlowego

Anna Włudarczyk

Wynagrodzenia i motywatory
raport rynkowy

Przedstawiciele handlowi mają zasadniczy wpływ na wysokość realizowanych przez firmę przychodów. Jeśli realizują założenia budżetowe, osiągają naprawdę wysokie wynagrodzenie, a przez swoich szefów są traktowani wyjątkowo.  
Czytaj więcej

Wywiady

Profil „doskonałego zabójcy”, czyli praca w Public Relations

Konrad Piwowarczyk

Specyfika branży/zawodu
wywiad

Sprzedaż produktów finansowych to nie tylko praca w banku i czy w towarzystwie ubezpieczeniowym. Istnieją również inne przedsiębiorstwa, które zajmują się sprzedażą usług finansowych skierowanych do firm.    
Czytaj więcej

Ostrygi w Boże Narodzenie, czyli praca w zagranicznej korporacji

Konrad Piwowarczyk

Kariera w branży
wywiad

Rozmowa z Agnieszką Zychorą, wieloletnim Local Brand Managerem marki kosmetyków kolorowych ASTOR (Coty Polska), obecnie New York Color & Miss Sporty Make-Up Brands Global Marketing Senior Product Manager w Coty France w Paryżu.  
Czytaj więcej

Skuteczne sposoby motywowania pracowników działów obsługi klienta

Małgorzata Rzewuska

Wynagrodzenia i motywatory
artykuł poradniczy/wywiad

Co jest sednem pracy osoby, która odbiera telefon rozpoczynający się od numeru 0-800 lub 0-801? Jakie znaczenie ma dla firmy praca wykonywana „na słuchawkach”? Jakie wyzwania niesie ta praca i w związku z tym jak motywować pracowników działów obsługi klienta?  
Czytaj więcej

Centrum Wiedzy

Pokaż/Ukryj

Najczęściej czytane

Pokaż/Ukryj

Piszą dla nas

Pokaż/Ukryj
Aneta JuszczukPracuje jako coach, doradca menedżerów, prowadzi szkolenia oraz rekrutacje. Audytor przy projekcie Firma Przyjazna Klientowi. Jest autorką artykułów o tematyce dotyczącej zarząd...

Słownik HR

Pokaż/Ukryj
R jak Rynek pracodawcysytuacja na rynku pracy charakteryzująca się dużą liczbą osób poszukujących pracy. Firmy mogą dyktować warunki zatrudnienia ponieważ kandydaci obniżają swoje oczekiwania....więcej

Sprawdź swoje dopasowanie

Pokaż/Ukryj